تاریخ 1395/02/05         ساعت     گروه خبری اطلاعیه ها

سازمان ثبت احوال کشور در خصوص مرجع رسیدگی به شکایات و دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در مورد خدمات ثبت احوال اطلاعیه ایی صادر کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل، چنانچه مردم نسبت به عملکرد دفاتر پیشخوان دولت شکایتی دارند، می توانند با اداره کل خدمات ثبتی غیردولتی سازمان ثبت احوال کشور به شماره های 60902633-021 و 60902635-021 و 021-60902635و 021-60902540در خصوص سایر موارد با دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان ثبت احوال کشوربه شماره های 60902714-021 و 60902701-021تماس حاصل نموده و موضوع خود را مطرح و پیگیری کنند.

نظرات کاربران
نظر شما
نام :
ایمیل :
نظرات کاربران :
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :