تاریخ 1395/03/09         ساعت     گروه خبری اطلاعیه ها

سازمان ثبت احوال پیرو اطلاعیه 95.2.5در خصوص مرجع رسیدگی به شکایات،دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در مورد خدمات ثبت احوال اطلاعیه ایی صادر کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل، پیرو اطلاعیه قبلی، هموطنان گرامی می توانند از طرق مشروحه ذیل نسبت به موضوع اقدام نمایند:

 

· طرح شکایات :

با دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان ثبت احوال کشور به شماره تلفن های 60902354-021 و 60902701-021

· طرح مسائل دفاتر پیشخوان ثبت احوال :

با اداره کل خدمات ثبتی غیردولتی سازمان ثبت احوال کشور به شماره تلفن های 60902633-021 و 60902637-021 و 60902635-021 و 60902540-021 تماس حاصل نمایند.

· طرح نظرات، پیشنهادات و انتقادات :

1. درگاه الکترونیکی این سازمان به آدرس www.sabteahval.ir و دسترسی به صندوق الکترونیکی واحدهای مختلف سازمان

2. تماس با شماره تلفن 1510

3. ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی nocr20@sabteahval.ir

4. تکمیل فرم های مخصوص نظر سنجی یا اعلام کتبی نظرات و تحویل آن به مسئول واحد های مربوطه در محل ادارات ستادی و اجرایی سراسر کشور

نظرات کاربران
نظر شما
نام :
ایمیل :
نظرات کاربران :
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :