ارتباط با ما
 
آدرس: سازمان ثبت احوال کشور
ساختمان شماره 6، طبقه 4

کدپستی:    19411-11377

 دور نگار: 66707900

تلفن رسیدگی به شکایات
 
60902714
آقای عبادی
کارشناس رسیدگی به شکایات
 
ورود به سامانه
فرایند رسیدگی به شکایات

 سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات سازمان ثبت احوال در اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد ودر راستای افزایش رضایت ارباب رجوع راه اندازی گردیده است. کلیه متقاضیان خدمات ثبت احوال وهمچنین همکاران گرامی می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده در این صفحه ثبت نموده و دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مسئولیت، بررسی، پیگیری، رسیدگی و پاسخگویی به این شکایات را مطابق با موازین قانونی به عهده دارد. 

فرآیند پاسخگویی به شکایات  

الف) استانی :  در استانها پاسخگویی توسط کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات که مستقیماً زیر نظر مدیر کل استان قراردارد انجام میگردد.  

ب) سازمانی :  دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات که هم بصورت حضوری وهم الکترونیکی پاسخگوی شکایات مردمی می باشد.

 

نحوه دسترسی به صندوق رسیدگی به شکایات دفتر ارزیابی عملکرد (صندوق ثبت شکایات)

 

متقاضیان محترم جهت رسیدگی به مشکلات کارت هوشمند ملی؛ لطفا به آدرس زیر مراجعه کرده و با ذکر کد ملی و مشخصات کامل سجلی، مشکل خویش را بیان نمایید.

   https://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=18662 

آمار مراجعات
مهمان :  5
کل مراجعات :  52133
امروز :  14
دیروز :  19