ارتباط با ما
 
آدرس: سازمان ثبت احوال کشور
ساختمان شماره 6، طبقه 4

کدپستی:    19411-11377

 دور نگار: 66707900

تلفن رسیدگی به شکایات
 
60902714
آقای عبادی
کارشناس رسیدگی به شکایات
 
ورود به سامانه
فرایند رسیدگی به شکایات

یکی از عمده ترین مسائل و مشکلاتی که اکثر ارگانهای ، نهادها ، سازمانها و ادارات با آن مواجه هستند موضوع پاسخگویی می باشد که با برنامه ریزی صحیح و با ترویج فرهنگ پرسش گری ، مکانیزه نمودن خدمات ، نظارت مستمر برحسن رفتار کارکنان و آموزش آنان برای احترام به حقوق مراجعین در جهت رسیدن به نظام پاسخگویی مطلوب مبادرت و اقدام می شود.

فرآیند پاسخگویی به شکایات  

الف) استانی :

در استانها پاسخگویی توسط کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات که مستقیماً زیر نظر مدیر کل استان قراردارد انجام میگردد.

ب) سازمانی :

از طریق دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات که زیر مجموعه حوزه ریاست سازمان می باشد انجام می شود

نحوه دسترسی به شکایات

1- دریافت شکایت از طریق صندوق رسیدگی به شکایات دفتر ارزیابی عملکرد (صندوق ثبت شکایات)

2- ارجاعی از ارگانها ،‌ نهادها و سازمانها (نظیر دفتر مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری ، وزارت کشور ، سازمان بازرسی کل کشور ، مراجع قضایی ، ریاست سازمان و ...)

3- مراجعه حضوری ارباب رجوع به دفتر و ارائه درخواست و یا شکایت به صورت مکتوب.  

4- ارسال شکایت از سوی شاکیان از طریق پست و دورنگار  

شعار سال

آمار مراجعات
  مهمان :   5
  عضو :   0

آمار این صفحه
  امروز :   10
  دیروز :   3
  کل مراجعات :   41778