سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها

نقشه شبکه اطلاع رسانی سروش
نظر سنجی سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خوداز هریک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه،ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. با تشکر   

نظرسنجی:پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
1 - جنسیت
سن
تحصیلات
شغل
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟
دفعات مراجعه برای دريافت خدمت فعلی در سال اخیر
نام اداره ثبت احوال که مراجعه نموده اید؟
2 - نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
3 - نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
4 - انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
5 - نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
6 - امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
7 - به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
8 - راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
9 - دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
10 - تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
11 - تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
12 - میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
13 - نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
14 - دریافت یکباره مدارک و اطالعات به صطورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
15 - ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و..)به بخشهای مختلف
16 - احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
17 - احساس رضایت از خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
آمار مراجعات
مهمان :   1400
عضو :  2
کل مراجعات  :  4169
امروز :  6
دیروز :  8