تاریخ 1398/08/01         ساعت 08:00     گروه خبری کاربران عادی

جلسه شورای اداری ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، مدیران ستادی و روسای ادارات تابعه در محل سالن جلسات اداره کل ثبت احوال استان برگزار گردید

در آغاز جلسه شورای اداری ثبت احوال استان جناب آقای تقوی مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم، به تشریح اهداف، عملکرد، نتایج و درصد تحقق برنامه راهبردی سال 97 اداره کل ثبت احوال استان پرداختند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری جلسه شورای اداری ثبت احوال استان را بررسی عملکرد شش ماهه ادارات ثبت احوال استان، و نیز ارائه راهکار های لازم در خصوص سرعت بخشیدن به ثبت نام کارت هوشمند ملی و تعیین تکلیف کارت های صادره در ادارات و دفاتر پیشخوان دولت در استان دانست و در این زمینه از مدیران و روسای ادارات ثبت احوال خواست تا با برنامه ریزی و تلاش و جدیت بیشتر، نسبت به ثبت نام باقیمانده افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی  در حوزه کاری خود اقدام نمایند. ایشان در ادامه به نقش و جایگاه ثبت احوال اشاره کردند و عنوان نمودند  در ارائه خدمات از طرف دولت احراز هویت گیرنده خدمت و شناسایی هویت وی در دولت الکترونیک بسیار حائز اهمیت و لازم هست که این مهم برعهده ثبت احوال و از جمله وظایف این دستگاه می باشد که با صدور کارت هوشمند ملی و اجرایی شدن کاربرد آن در ادارات و نهاد های اجرایی کشور مردم بیش از گذشته به اهمیت و لزوم داشتن این کارت پی خواهند برد.

ایشان ضمن قدردانی از فعالیت های روسای ادارات و کارکنان و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، به دستورالعمل نظارت بر دفاتر پیشخوان تاکید نموده و جدیت در نظارت و بازرسی های منظم از دفاتر را در چارچوب سرفصل های نظارتی ابلاغ شده خواستار شدند.

تقوی در خصوص رعایت قانون و سلسله مراتب اداری و لزوم طرح تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی توسط مدیران و کارکنان در ادارات، خاطرنشان کردند در جلسات فصلی با کارکنان خود، ضمن یادآوری در خصوص عمل در چارچوب قانون و برخورد مناسب و شایسته تر با ارباب رجوع ، بصورت مستمر نحوه ارائه خدمات بررسی، و نظارت دقیق بر عمکرد کارکنان با استفاده از سامانه نظارت هوشمند انجام شود و گزارش آن به ثبت احوال استان ارسال گردد.

در ادامه معاونین  برنامه ریزی، فناوری، امور اسناد هویتی و حراست اداره کل، در خصوص وضعیت امور اداری و مالی ، همچنین حقوقی و سجلی و امنیت ادارات، گزارشی از عمکرد حوزه تحت مدیریت خود ارائه نمودند. در بخش دوم این نشست مشکلات ادارات ثبت احوال استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

مدیرکل ثبت احوال استان در صحبت پایانی خود از تلاشهای ارزنده  و زحمات مستمر و صادقانه کلیه کارکنان بخصوص در تحقق برنامه راهبردی ثبت احوال استان و همچنین کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در استان، از معاونین، مدیران و کارشناسان ثبت احوال در تمامی ادارات و واحد های تابعه تقدیر و تشکر نمود.