راهبرد مشارکت ثبت احوال

طبق بند 2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 ، شهروندان حق دارند تا سیاست ها ، فرآیندها ، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند .
اداره کل ثبت احوال استان  در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

=         این این اداره کل کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس ومعرض نقد  عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

=         در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

=         در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

=         اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

=         اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهمترین اهداف این اداره کل مطرح شده است.

=         دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال اداره کل فراهم شده است.

=         زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی kohkiloye@sabteahval.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

از اینکه با ارسال نظرات و پیشنهادات ، این اداره کل را در بهبود ارائه خدمت یاری می نمائید سپاسگزاریم.

 
صندوق دریافت نظرات
 
 
 
 
فقط فایل با فرمت .jpg .jpeg .png .Xlsx .Xls .Doc .Pdf .Docx .Zipحداکثر حجم فایل ها 500 کیلوبایت می باشد