پنجشنبه 3 مهر 1399   
 
مدیریت محتوا
      
 
 

راهبرد مشارکت الکترونیک اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی


 

طبق بند ۲ ماده ۹ تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ شهروندان حق دارند تا سیاست ها ،فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند .اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی  کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه¬ ها، دستورالعمل¬ها و ضوابط اجرایی خود را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض دید عموم قرار داده و از نظرات و انتقادات مردمی بهره می برد.         
1.  کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ "رسیدگی به شکایات و قسمت "پیشنهادات و انتقادات" درگاه ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.             
2.    شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "ملاقات و ارتباط با مدیران درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.               
3.  شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما"  / "اطلاعات تماس" ، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند  
4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی سایت"  نظرات خود را به  سازمان ارسال نمایند.