|
|
|
|
راهبرد مشارکت الکترونیک اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی |
| طبق بند ۲ ماده ۹ تصویب نامه شورای
عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ شهروندان حق دارند
تا سیاست ها ،فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر
انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند .اداره کل ثبت احوال
خراسان رضوی کلیه مقررات صادره خود را اعم
از طرح ها، آیین نامه¬ ها، دستورالعمل¬ها و ضوابط اجرایی خود را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض
دید عموم قرار داده و از نظرات و انتقادات مردمی بهره می برد.
1. کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "رسیدگی به شکایات" و قسمت "پیشنهادات و انتقادات" درگاه ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را
دریافت نمایند.
2. شهروندان میتوانند از طریق سامانه "ملاقات و ارتباط با مدیران" درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
3. شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" / "اطلاعات تماس" ، شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان
اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند
4. شهروندان میتوانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی سایت" نظرات خود را به سازمان ارسال نمایند. | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|