تاریخ 1393/05/05         ساعت 12:26:01     گروه خبری خبر اداری

ششمین دفتر شهرستانی‌ پیشخوان اداره ثبت احوال با حضور مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت و فرماندار بستک در این شهر آغاز به کار کرد.

مهندس مهدی عسکری‌زاده صبح امروز در حاشیه مراسم راه‌اندازی این دفتر با اشاره به اهداف راه‌اندازی دفاتر در شهرستان‌ها و مرکز استان و کارکردهای مدنظر، اظهار داشت: واگذاری بخشی از خدمات ثبت احوال در ادامه اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی که به واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید دارد، صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اظهار داشت: تاکیدمان همواره بر این است که نحوه ارائه خدمات باید شفاف و با حفظ تکریم ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان صورت گیرد که در همین راستا تعامل فی‌مابین دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، ثبت احوال استان پس از واگذاری خدمات مربوطه، توجه ویژه‌ای را به حفظ و ارتقاء ضریب امنیتی اسناد هویتی محوله به دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از جمله اهداف واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان است، یادآور شد: این در حالی است که مراقبت‌ها و نظارت‌های علمی و عملی از اسناد همواره مورد توجه است.

عسکری‌زاده در ادامه اظهار داشت: تاکنون 6 دفتر پیشخوان مربوط به ثبت احوال در استان راه‌اندازی شده است که دو مورد از این تعداد در شهرستان‌های بستک و رودان و سایر موارد در بندرعباس هستند.

این مسئول خبر از راه‌اندازی دفاتر پیشخوان ثبت احوال در شهرهای میناب، حاجی‌آباد، بندرلنگه، قشم و مرکز بخش جناح طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت احوال با هدف برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل ارائه خود با حفظ نظار‌ت‌ها اقدام به واگذاری 6 خدمت از خدمات قابل ارائه خود به این دفاتر کرده است، افزود: درخواست‌های مرتبط با تعویض شناسنامه، شناسنامه المثنی، درخواست صدور کارت ملی هوشمند، گواهی تجرد، گواهی فوت و ابلاغ شماره ملی از جمله خدمات قابل ارائه در این دفاتر است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در حال حاضر اولویت واگذاری مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت، با دفاتری است که از کیفیت مناسب و استاندارد برخوردار و از کارکنانی آموزش دیده و متخصص مطابق با استانداردهای ثبت احوال برخوردار باشند.

بنابراین گزارش علاوه بر مدیرکل ثبت احوال هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، فرماندار و مسئولان شهرستانی‌ بستک، معاونان این اداره کل و کارکنان اداره ثبت احوال بستک نیز در این مراسم حضور داشتند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930505000216#sthash.anGvluCf.dpuf

مهندس مهدی عسکری‌زاده صبح امروز در حاشیه مراسم راه‌اندازی این دفتر با اشاره به اهداف راه‌اندازی دفاتر در شهرستان‌ها و مرکز استان و کارکردهای مدنظر، اظهار داشت: واگذاری بخشی از خدمات ثبت احوال در ادامه اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی که به واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید دارد، صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اظهار داشت: تاکیدمان همواره بر این است که نحوه ارائه خدمات باید شفاف و با حفظ تکریم ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان صورت گیرد که در همین راستا تعامل فی‌مابین دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، ثبت احوال استان پس از واگذاری خدمات مربوطه، توجه ویژه‌ای را به حفظ و ارتقاء ضریب امنیتی اسناد هویتی محوله به دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از جمله اهداف واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان است، یادآور شد: این در حالی است که مراقبت‌ها و نظارت‌های علمی و عملی از اسناد همواره مورد توجه است.

عسکری‌زاده در ادامه اظهار داشت: تاکنون 6 دفتر پیشخوان مربوط به ثبت احوال در استان راه‌اندازی شده است که دو مورد از این تعداد در شهرستان‌های بستک و رودان و سایر موارد در بندرعباس هستند.

این مسئول خبر از راه‌اندازی دفاتر پیشخوان ثبت احوال در شهرهای میناب، حاجی‌آباد، بندرلنگه، قشم و مرکز بخش جناح طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت احوال با هدف برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل ارائه خود با حفظ نظار‌ت‌ها اقدام به واگذاری 6 خدمت از خدمات قابل ارائه خود به این دفاتر کرده است، افزود: درخواست‌های مرتبط با تعویض شناسنامه، شناسنامه المثنی، درخواست صدور کارت ملی هوشمند، گواهی تجرد، گواهی فوت و ابلاغ شماره ملی از جمله خدمات قابل ارائه در این دفاتر است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در حال حاضر اولویت واگذاری مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت، با دفاتری است که از کیفیت مناسب و استاندارد برخوردار و از کارکنانی آموزش دیده و متخصص مطابق با استانداردهای ثبت احوال برخوردار باشند.

بنابراین گزارش علاوه بر مدیرکل ثبت احوال هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، فرماندار و مسئولان شهرستانی‌ بستک، معاونان این اداره کل و کارکنان اداره ثبت احوال بستک نیز در این مراسم حضور داشتند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930505000216#sthash.anGvluCf.dpuf
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال هرمزگان، مهندس مهدی عسکری‌زاده در حاشیه مراسم راه‌اندازی این دفتر با اشاره به اهداف راه‌اندازی دفاتر در شهرستان‌ها و مرکز استان و کارکردهای مدنظر، اظهار داشت: واگذاری بخشی از خدمات ثبت احوال در ادامه اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی که به واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید دارد، صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اظهار داشت: تاکیدمان همواره بر این است که نحوه ارائه خدمات باید شفاف و با حفظ تکریم ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان صورت گیرد که در همین راستا تعامل فی‌مابین دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، ثبت احوال استان پس از واگذاری خدمات مربوطه، توجه ویژه‌ای را به حفظ و ارتقاء ضریب امنیتی اسناد هویتی محوله به دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از جمله اهداف واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان است، یادآور شد: این در حالی است که مراقبت‌ها و نظارت‌های علمی و عملی از اسناد همواره مورد توجه است.

عسکری‌زاده در ادامه اظهار داشت: تاکنون 6 دفتر پیشخوان مربوط به ثبت احوال در استان راه‌اندازی شده است که دو مورد از این تعداد در شهرستان‌های بستک و رودان و سایر موارد در بندرعباس هستند.

این مسئول خبر از راه‌اندازی دفاتر پیشخوان ثبت احوال در شهرهای میناب، حاجی‌آباد، بندرلنگه، قشم و مرکز بخش جناح طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت احوال با هدف برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل ارائه خود با حفظ نظار‌ت‌ها اقدام به واگذاری 6 خدمت از خدمات قابل ارائه خود به این دفاتر کرده است، افزود: درخواست‌های مرتبط با تعویض شناسنامه، شناسنامه المثنی، درخواست صدور کارت ملی هوشمند، گواهی تجرد، گواهی فوت و ابلاغ شماره ملی از جمله خدمات قابل ارائه در این دفاتر است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در حال حاضر اولویت واگذاری مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت، با دفاتری است که از کیفیت مناسب و استاندارد برخوردار و از کارکنانی آموزش دیده و متخصص مطابق با استانداردهای ثبت احوال برخوردار باشند.

بنابراین گزارش علاوه بر مدیرکل ثبت احوال هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، فرماندار و مسئولان شهرستانی‌ بستک، معاونان این اداره کل و کارکنان اداره ثبت احوال بستک نیز در این مراسم حضور داشتند.