شرح وظایف
- انجام کلیه امور پرسنلی، رفاه و تعاون،
دبیرخانه
- انجام کلیه امور کارگزینی شامل تهیه و
صدور احکام ترفیع، ارتقاء گروه، مرخصی، بازنشستگی، بازخریدی، ماموریت و غیره
-
اجرای کلیه قوانین
و مقررات آئین نامه ها و دستور العمل های استخدامی و اداری و دستوررات صادره از
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور
-
ابلاغ احاکم صادره توسط هیئت بدوی تجدید نظر دادگاه تخلفات اداری
-
تکمیل پرونده های استخدامی و تهیه خلاصه پرونده و بایگانی آنها
-
تشکیل کمیته اجرائی مرحله دوم و شورای ارزشیابی مدیران و کارشناسان تخصصی و تحقیقی
و صدور احکام آنان
-
همکاری در تهیه بودجه سازمان با واحد مربوط
-
انعکاس بررسی و شایستگی و استعداد مستخدمین از پرونده های مربوط بمنظور تعیین
استحقاق و ترفیع به واحدهای ذیربط
-
جمع آوری و تنظیم آمار پرسنلی
-
نگهداری و حفاظت پرونده ها و سوابق مستخدمین سازمان در بایگانی پرسنلی
-
انجام امور مربوط به بازنشستگی و وظیفه و رفاه - عمومی کارکنان و
نظارت بر تعاونی کارکنان
-
انجام امور مربوط به وام های مختلف و کمک های غیرنقدی و هزینه عائله مندی کارکنان
در چهارچوب مقررات
-
مطالعه قوانین و
طرحهای استخدامی و اظهار نظر در مورد طرحهای مورد عمل
-
پیش بینی کادر مورد نیاز سازمان با هماهنگی واحدهای ذیربط
-
برنامه ریزی پیرامون تامین نیروی انسانی متخصص در قالب تشکیلات و پست های سازمانی
با هماهنگی واحدهای ذیربط
-
انجام امور استخدام پرسنل مورد نیاز با رعایت قوانین و مقررات موجود
-
انجام کلیه امور مربوط به استخدام (اخذ مجوز نشر آگهی ثبت نام و برگزاری آزمون) داوطلبان
استخدام در سازمان ثبت احوال کشور
-
تهیه دستور العمل های مربوط به امور اداری و استخدامی
-
نظارت بر امور استخدامی ادارات کل استان و راهنمایی و ارشاد آنها
-
تنظیم و
اجرای برنامه های مربوط به تعمیرات جزئی و نگهداری و تنظیف ساختمان ها و وسائل
موجود در حوزه مرکزی سازمان
-
برنامه ریزی در جهت نوسازی ادارات و فضاهای کاری کارکنان و محل های نگهداری اسناد
سجلی و سخت افزارها
-
بازدید از اراضی و محل های مورد نظر بمنظور جمع آوری اطلاعات جهت طرح نقشه و پروژه
های ساختمانی متناسب با وضعیت جوی منطقه
-
طراحی و تهیه پروژه های ساختمانی مورد نیاز در ارتباط با نوسازی ادارات ثبت احوال
در سطح کشور
-
تهیه پروژه های معماری داخلی ساختمان ادارات و نظارت بر عملیات اجرائی آنها با
توجه به ویژگیهای خاص ثبت احوال
-
تعیین مشخصات فنی و تزئینی ساختمان ادارات و توصیه ضوابط و معیارهای مورد نیاز
پروژه های ساختمانی
-
انجام محاسبات فنی و ارزیابی و برآورد اعتبار طرح های ساختمانی و نظارت بر کار
مجریان طرح
-
پیش بینی تجهیزات لازم جهت اجرای طرح های مربوط به نوسازی ادارات ثبت احوال
-
نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی و سنجش و ارزیابی پروژه های در دست اقدام
-
طراحی و محاسبه پروژه های حرارتی، تهویه و تاسیسات از قبیل آب و برق، فاضلاب،
آسانسور و غیره
-
محاسبه نیروی برق مصرفی و تاسیسات و تجهیزات ساختمان ادارات بر عملیات اجرائی آن
-
تهیه طرحهای ایمنی و حفاظتی بمنظور نگهداری از ساختمانها و تاسیسات با همکاری
واحدهای ذیربط
-
بررسی علل عدم پیشرفت فیزیکی پروژه های ساختمانی و ارائه طریق مناسب با قابلیتهای
اجرائی
-
اظهار نظر در مورد پروژه های اجراء شده
-
آماده نگهداشتن تاسیسات و تلفن خانه و نقلیه و انجام امور مربوط به روشنایی
ساختمان های موجود
-
تهیه وسائل و ملزومات اداری و نگهداری آنها
-
نگهداری و حفظ و حراست کالای خریداری شده در انبار سازمان
-
انجام کلیه امور مربوط به خدمات و تدارکات سازمان
- انجام کلیه امور مربوط
بهخریدهای خارجی سازمان اعم از اخذ مجوز از بانک مرکزی،
وزارت بازرگانی و سایر وزارتخانه های ذیربط، گشایش و اعتبار ترخیص و تحویل کالای
وارده و سایر امور مربوط