|
|
|
|
+ |
- |
reset
داشتن اخلاق حسنه و روی گشاده در برخورد با مراجعین و صبر و شکیبایی در تامین خواسته های منطقی آنان در چارچوب قوانین و مقررات جاری
توجه به وضعیت روحی مراجعین (بویژه مراجعین ثبت فوت) و در نظر گرفتن تالمات روحی آنان
داشتن انضباط و وجدان کاری و پرهیز از سهل انگاری در انجام امور مردم
حفظ آراستگی، نظافت شخصی و رعایت شئونات اسلامی
حفظ تواضع و فروتنی ضمن تلاش در جهت افزایش دانش و آگاهی خود به منظور راهنمایی صحیح مراجعان و رفع مشکلات آنان در چارچوب ضوابط جاری
وقت شناسی و حضور به موقع در محل کار
حذف تشریفات زائد یا اقدامات غیرضروری به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم
صرفه جویی خردمندانه و استفاده اصولی از بیت المال
دقت در تنظیم اسناد سجلی و خودداری از تسلیم مدارک و اسناد به اشخاصی که حق دریافت آنها را ندارند
امانت داری و عدم افشای اطلاعات سجلی افراد، با توجه به مفاد ماده 34 قانون ثبت احوال
تاریخ آخرین به روزرسانی :
1398/04/02
|
|
|
|
|
|
|
|